petrawillumsen

Direktlänk till inlägg 12 januari 2014

Hur får man fler läsare på bloggen?

Av Petra Willumsen - 12 januari 2014 13:30

1. Kommentera mycket på andras bloggar:)
2. Registrera dig på bloggportalen.se
3. Sprid din blogg på Twitter/instagram/fb mm
4. Se till att få minst 3 prenumeranter på bloggkeen för då hamnar man i rampljuset, sen 10 och fler och fler.
5. Var aktiv och skriv många och roliga inlägg med mkt bilder! Tänk på vad du själv skulle tycka om att läsa;)
6. Välj rubriker som du tror att folk skulle söka på google:)om dom söker på det så kommer din blogg upp och dom kanske går in på den.
7. Prata mycket om din blogg i verkligheten och berätta om den för alla du känner.
8. Var med i många v. Blogg tävlingar och få chansen att bli länkad. (Jag har v. Blogg nedanför)
9. Ha många tävlingar!
10. Gör bloggen unik! Se till att folk kommer ihåg den!
11. En snygg design! Det får bloggen att se proffsig ut. ( jag gör gratis headers, kommentera)
12. Skriv med mycket detaljer! Det får läsarna att känna som om de är med.
13. Ha en omröstning om vad läsarna vill att du ska blogga mer om! På det sättet kan du se vad de tycker det är kul att läsa om!
14. Kommentera på kändisars instagram mm och länka din blogg.
15. Hajpa din blogg och ha med den i rampljuset hos bloggplatsen.se

Så! Det var 15 tips om hur man får fler läsare på fin blogg:) hoppas du gillade inlägget och kommentera gjärna om jag har glömt ngt bra tips!:D
Ha det bra!<3

 
 
Emeline

Emeline

12 januari 2014 13:35

Jättebra tips!

http://threewishes.devote.se

 
Alexis

Alexis

12 januari 2014 20:07

Fina tips! Hoppas de hjälper mig ;)
A

http://youngdreamer.bloggplatsen.se

 
ibeuti

ibeuti

14 januari 2014 00:15

Hej, jag beundrar din blogg, verkligen!
hörde även att du göra gratis header och hade gärna behövt en, hör av dig till mig på kik.
jag heter alexandrarocaa där, ha de fint!!

http://ibeuti.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Izze

15 januari 2014 11:38

Grymma tips! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Petra Willumsen - 13 oktober 2014 18:10

Tänkte bara uppdatera er lite! Har haft ett väldigt stop uppehåll nu så tänkte börja med att posta lite bilder! Men som jag har sagt i ett annat inlägg så har jag börjat med vine också och pysslar mer och mer med musik vilket jag är jätte glad över! ...

Av Petra Willumsen - 7 maj 2014 14:40

Jag har typ skit tråkigt idag... Ligger hemma med feber och har inget att göra. Tänkte ha en liten Bildbomb istället för att berätta om min tråkiga dag! Domma bilderna tog jag och Anna på påsklovet tror jag men jag laddar upp dom nu i alla fall!...

Av Petra Willumsen - 7 maj 2014 07:17


Hallu! Japp! Det var ett tag sen nu som jag skaffade vine! Skulle va jätte snällt om ni ville checka den!;) namn: petra willumsen Jag lägger upp videos när jag sjunger och hoppas på att nån gång bli upptäckt. Snälla kolla den och skriv gärna en ...

Av Petra Willumsen - 4 maj 2014 18:29

Idag bytte jag och Erika häst kan man säga. Hon red Ammi på banan och jag red Magx i skogen. Erika berättade att det hade inte gått så bra i början av ridpasseteller så för hon var ganska stel typ men i slutet fick hon ett jätte fint steg och tramp...

Av Petra Willumsen - 2 maj 2014 21:29

Hej igen! Det var ett tag sen nu och det har hänt ganska mkt sen senast! Bland annat så har jag skaffat en ny häst som heter A'mor men som kallas Ammi:) hon är en maxad D ponny på fem år som vi kanske köpte för en månad sen typ nere i Skåne. Hon är v...

THIS IS ME


Hej! Jag är en tjej på 14 år som älskar att sjunga och rida!

DON'T BE SHY, ASK ME

24 besvarade frågor

RÖSTA HÄR

HJÄLP MIG ATT FÖRBÄTTRA BLOGGEN! Vad ska jag blogga mer om? Snälla rösta!!!:)
 Sorpresa
 Skolan:/
 Vardag:)
 Justin Bieber!
 utseende;)

VAD LETAR DU EFTER?

MINA SENASTE INLÄGG

MITT ARKIV

MIN STATISTIK

Min gästboook!:)

KONTAKTA MIG!:D

INSTAGRAM: pewill00

KIK: pewill00

MAIL: pysen.w@live.se

have a nice day! // Petra<3

SORPRESA

 

 

 

Ålder:4 år.

 

Storlek: liten D ponny.

Hur länge jag har haft henne: sen 1 september men hade ridit henne lite innan.

 

Bästa: att hon inte är så rädd av sig och är väldigt mysig + inte nervös på tävlings Platsen.

 

"Sämsta": att hon kan sparkas...

 

 

TEDDY

   

Då VS Nu!;) min lilla cooling:D

 

Ålder: 5 år.

12 januari 2009

 

Ras: lagotto:)

 

Bästa: så mysig och söt + väldigt lättlärd. 

 

"sämsta": att han är så tjurig. Men det är nog pga hans allergi. 

MINA KATEGORIER


Ovido - Quiz & Flashcards