petrawillumsen

Alla inlägg under december 2013

Av Petra Willumsen - 29 december 2013 11:09

Anonym: hej! Jag undrar hur länge du har ridit?
Svar: hej! Jag har ridit i 8 år än så länge:)

Embla: gillar du skolan? Asså är du en "skolnörd" (om man säger så)eller gillar du bara skolan helt vanligt som jag?
Svar: jag kan kan väll inte precis säga att jag älskar skolan elr så och visst kan den vara jobbig, för mkt läxor mm. Men asså de är ju ändå bra för typ tänk på så många människor som man aldrig hade träffat om det inte hade varit för skolan.

Nasgol:1. när började du blogga?
2. Smkinkar du dig till skolan?
Svar:1. ojj! Har ingen aning men minst typ 2-3 år tror jag. Innan bloggade jag på devote men det var inte så bra så jag bytte:)
2. Japp! Jag har väll inte överdrivet med smink men typ concealer, mascara, puder, ögonskugga och rouge elr braunser.

Alice: vad är ditt höjdrekord med häst?
Svar: just nu ligger det på 110 cm.

Anna: viken är din favorit artist ? ( band räknas som en)
Svar: lätt JUSTIN BIEBER!!!

Elina Olsson: 1. Hur gammal är du?
2 . Vad har du för mobil?
3. Vilka intressen har du?
Svar: 1. jag är 13 år;)
2. Jag har en samsung galaxy mobil och den suger så köp inte en sån!
3. Jag rider bara, tar upp all min fritid men annars skulle jag nog dansat.

Nellie: 1. Vilka appar använder du när du redigerar headers?
2. Hur gammal är du?
3. Hur länge har du bloggat?
4. Kan du göra en video när du visar hur du gör headers?
5. Hur många syskon har du?
Svar: 1. Det som alla har väntat på haha! Insta photo blend free,photo collage creator och insta collage free.
2. ^^
3. ^^
4 . Kanske det kanske!
5. Bara 1, om man inte räknar med hunden(Teddy Von Beddy)

Emeline: 1. vart redigerar du dina headers?
2. Hur beställer man en?
Svar: 1. ^^
2. Kika mig på: pewill00 eller maila mig på pysen.w@live.se

Så! Det var alla frågor tror jag! Hoppas ni fick dom svar som ni väntat er! Ha de bra! :D


Av Petra Willumsen - 23 december 2013 19:51

Av Petra Willumsen - 21 december 2013 21:38

Halloj!
Jag har inte vågat ha någon frågestund innan för att jag inte hade så många läsare... Men nu känns de ändå som om jag har några och känner att det skulle vara kul!
Gud vad pinsamt det skulle va nu om jag inte får några! Haha fråga på!!!

Av Petra Willumsen - 21 december 2013 19:48

Rösta om bad min blogg ska handla om snälla!
Just nu ligger Sorpresa/häst och vardag 1:a med 42,9 % medans utseende och skola ligger 2:a med 7,9 %, Justin Bieber ligger tyvär 3:a med 0 % just nu men vem vet vad som händer sen!
Totalt är det 14 personer som har röstat;)
Jag vill ju veta vad alla vill! Har bara 14 st av 245 st unika (just nu) orkat rösta?!o_O

Av Petra Willumsen - 19 december 2013 20:33

OMB! Den var sjukt bra asså! Älskade den;)
Han pratade ju om typ believe tour och om skandaler mest och sen gjorde dom ett klipp om Avalanna och alla typ bara grät (inklusive mig)

Av Petra Willumsen - 19 december 2013 07:16

En skit go kväll med dom bästa!!!
Vi typ åt god mat och kollade på en jätte bra film som heter the Host. Det skulle bara låta konstigt om jag skulle försöka förklara den!

Av Petra Willumsen - 18 december 2013 19:01

Halloj!
Jag har haft en omröstning om vad jag ska blogga mer/mest om och det har blivit jämt mellan vardag och hästar/Sorpresa!
Snälla you have to help me!!!!o_O

THIS IS ME


Hej! Jag är en tjej på 14 år som älskar att sjunga och rida!

DON'T BE SHY, ASK ME

24 besvarade frågor

RÖSTA HÄR

HJÄLP MIG ATT FÖRBÄTTRA BLOGGEN! Vad ska jag blogga mer om? Snälla rösta!!!:)
 Sorpresa
 Skolan:/
 Vardag:)
 Justin Bieber!
 utseende;)

VAD LETAR DU EFTER?

MINA SENASTE INLÄGG

MITT ARKIV

MIN STATISTIK

Min gästboook!:)

KONTAKTA MIG!:D

INSTAGRAM: pewill00

KIK: pewill00

MAIL: pysen.w@live.se

have a nice day! // Petra<3

SORPRESA

 

 

 

Ålder:4 år.

 

Storlek: liten D ponny.

Hur länge jag har haft henne: sen 1 september men hade ridit henne lite innan.

 

Bästa: att hon inte är så rädd av sig och är väldigt mysig + inte nervös på tävlings Platsen.

 

"Sämsta": att hon kan sparkas...

 

 

TEDDY

   

Då VS Nu!;) min lilla cooling:D

 

Ålder: 5 år.

12 januari 2009

 

Ras: lagotto:)

 

Bästa: så mysig och söt + väldigt lättlärd. 

 

"sämsta": att han är så tjurig. Men det är nog pga hans allergi. 

MINA KATEGORIER


Skapa flashcards