petrawillumsen

Direktlänk till inlägg 9 januari 2014

VECKAN S BLOGG!

Av Petra Willumsen - 9 januari 2014 07:42

Tänkte att det var dags att köra igång v. Blogg igen!
Vinner: en länkning i min beskrivning och ett positivt inlägg om din blogg. Kanske till och med en trogen läsare! Vem vet?;)

För att vara med:
1. Gilla mig på fb.
2. Gilla detta inlägget.
3. Skriv "jag är med" i en kommentar samt vilket nr du va som gillade.

Jag kommer nog utse en vinnare i helgen eller i början av nästa vecka sen kommer jag såklart kommentera på din blogg om resultatet:) LYCKA TILL

 
 
Ingen bild

lia ors

9 januari 2014 12:56

Jag är med!

Petra Willumsen

9 januari 2014 12:57

Okey!

 
Ingen bild

anonym

9 januari 2014 17:07

vadå gilla på facebook?

Petra Willumsen

9 januari 2014 17:59

Gilla min blogg på fb ( finns i menyn under frågerutan )

 
Minnasz

Minnasz

9 januari 2014 18:04

jag är med!

http://www.minnasz.bloggplatsen.se

Petra Willumsen

9 januari 2014 18:39

Ok jag antar att du har gillat mig på fb

 
En person c;

En person c;

9 januari 2014 18:19

Jag är med cc;

Va nr 5 (som gillade bloggen på facebook om de va de du menade)

http://silent-tears.bloggplatsen.se

Petra Willumsen

9 januari 2014 18:38

Japp ok!

 
Emeline

Emeline

9 januari 2014 21:05

Jag är med!
Fb: Nr 6
Blogginlägget: Nr 8

http://threewishes.devote.se

 
Mathilda

Mathilda

10 januari 2014 17:08

Hej, jag är med. Men jag har inte facebook så jag kan inte gilla din blog där... Men jag hoppas att jag får vara med och tävla i alla fall!<3

http://mathildans.bloggplatsen.se

Petra Willumsen

10 januari 2014 19:15

Okey!

 
Matilda

Matilda

10 januari 2014 23:03

Jag är med! FB: nr 7 Blogginlägg: 11
Ha det bra hoppas du gillar min blogg! :)

http://vintagerosen.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Fanny

10 januari 2014 23:22

Hey! Jag är med :)

Jag var den 8:e dom gillade! :)
Underbar blogg föresten :)

www.fannyn.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Tossor

10 januari 2014 23:58

Hej:)
Jag hittar inte idag på fb, kan du skicka ett meddelande till Tossor Bloggplatsen på fb?
Jag är med! Om jag kan gilla om jag hittar dig där:)

Tossor.bloggplatsen.se
Tossor@hotmail.se

Petra Willumsen

11 januari 2014 19:20

Gilla mig på fb under min frågeruta;)

 
Ingen bild

Tossor

11 januari 2014 10:44

Jag skapade fb igår men nu kommer jag inte in! (Tossor Bloggplatsen)Ska jag göra något annat för att vara med i tävlingen?:)

tossor.bloggplatsen.se

Petra Willumsen

11 januari 2014 19:20

Du kan skriva 2 frågor elr prenumerera:)

 
Felicia

Felicia

12 januari 2014 13:30

hejhej, har skaffat ny blogg, skulle vilja delta med den

http://feliciaizabelle.forme.se

Petra Willumsen

12 januari 2014 13:32

Okey! Glöm inte att gilla på fb! Under min frågeruta!

 
Hanna

Hanna

12 januari 2014 19:42

Jag är med, var nr 16 som gillade

http://Hannasbokblogg.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Petra Willumsen - 13 oktober 2014 18:10

Tänkte bara uppdatera er lite! Har haft ett väldigt stop uppehåll nu så tänkte börja med att posta lite bilder! Men som jag har sagt i ett annat inlägg så har jag börjat med vine också och pysslar mer och mer med musik vilket jag är jätte glad över! ...

Av Petra Willumsen - 7 maj 2014 14:40

Jag har typ skit tråkigt idag... Ligger hemma med feber och har inget att göra. Tänkte ha en liten Bildbomb istället för att berätta om min tråkiga dag! Domma bilderna tog jag och Anna på påsklovet tror jag men jag laddar upp dom nu i alla fall!...

Av Petra Willumsen - 7 maj 2014 07:17


Hallu! Japp! Det var ett tag sen nu som jag skaffade vine! Skulle va jätte snällt om ni ville checka den!;) namn: petra willumsen Jag lägger upp videos när jag sjunger och hoppas på att nån gång bli upptäckt. Snälla kolla den och skriv gärna en ...

Av Petra Willumsen - 4 maj 2014 18:29

Idag bytte jag och Erika häst kan man säga. Hon red Ammi på banan och jag red Magx i skogen. Erika berättade att det hade inte gått så bra i början av ridpasseteller så för hon var ganska stel typ men i slutet fick hon ett jätte fint steg och tramp...

Av Petra Willumsen - 2 maj 2014 21:29

Hej igen! Det var ett tag sen nu och det har hänt ganska mkt sen senast! Bland annat så har jag skaffat en ny häst som heter A'mor men som kallas Ammi:) hon är en maxad D ponny på fem år som vi kanske köpte för en månad sen typ nere i Skåne. Hon är v...

THIS IS ME


Hej! Jag är en tjej på 14 år som älskar att sjunga och rida!

DON'T BE SHY, ASK ME

24 besvarade frågor

RÖSTA HÄR

HJÄLP MIG ATT FÖRBÄTTRA BLOGGEN! Vad ska jag blogga mer om? Snälla rösta!!!:)
 Sorpresa
 Skolan:/
 Vardag:)
 Justin Bieber!
 utseende;)

VAD LETAR DU EFTER?

MINA SENASTE INLÄGG

MITT ARKIV

MIN STATISTIK

Min gästboook!:)

KONTAKTA MIG!:D

INSTAGRAM: pewill00

KIK: pewill00

MAIL: pysen.w@live.se

have a nice day! // Petra<3

SORPRESA

 

 

 

Ålder:4 år.

 

Storlek: liten D ponny.

Hur länge jag har haft henne: sen 1 september men hade ridit henne lite innan.

 

Bästa: att hon inte är så rädd av sig och är väldigt mysig + inte nervös på tävlings Platsen.

 

"Sämsta": att hon kan sparkas...

 

 

TEDDY

   

Då VS Nu!;) min lilla cooling:D

 

Ålder: 5 år.

12 januari 2009

 

Ras: lagotto:)

 

Bästa: så mysig och söt + väldigt lättlärd. 

 

"sämsta": att han är så tjurig. Men det är nog pga hans allergi. 

MINA KATEGORIER


Ovido - Quiz & Flashcards