petrawillumsen

Direktlänk till inlägg 8 januari 2014

Grönt kort kurs 1

Av Petra Willumsen - 8 januari 2014 09:39

Gick jätte bra och jag tror att jag bara fick ett fel på delprov 1. Men det var för att vi inte hade läst om det. Jag kan väll inte säga att det var skit kul men det kommer bli skönt att ha de sen i alla fall:)
Denna gången pratade vi om "du är en del av" som handlade mycket om styrelser och kansliet mm. Det höll på i ca en timme tror jag så det var ju inte så farligt, nästa kommer hålla på i 3 h!!! Jag kommer typ dööö!;) men jag får väll se hur farligt det blir då. Jag kommer inte ihåg vad vi skulle prata ok då men jag kommer hålla er uppdaterade!:D
JAG ÄR SJUKT NERVÖS FÖR SLUTPROVET!!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Petra Willumsen - 13 oktober 2014 18:10

Tänkte bara uppdatera er lite! Har haft ett väldigt stop uppehåll nu så tänkte börja med att posta lite bilder! Men som jag har sagt i ett annat inlägg så har jag börjat med vine också och pysslar mer och mer med musik vilket jag är jätte glad över! ...

Av Petra Willumsen - 7 maj 2014 14:40

Jag har typ skit tråkigt idag... Ligger hemma med feber och har inget att göra. Tänkte ha en liten Bildbomb istället för att berätta om min tråkiga dag! Domma bilderna tog jag och Anna på påsklovet tror jag men jag laddar upp dom nu i alla fall!...

Av Petra Willumsen - 7 maj 2014 07:17


Hallu! Japp! Det var ett tag sen nu som jag skaffade vine! Skulle va jätte snällt om ni ville checka den!;) namn: petra willumsen Jag lägger upp videos när jag sjunger och hoppas på att nån gång bli upptäckt. Snälla kolla den och skriv gärna en ...

Av Petra Willumsen - 4 maj 2014 18:29

Idag bytte jag och Erika häst kan man säga. Hon red Ammi på banan och jag red Magx i skogen. Erika berättade att det hade inte gått så bra i början av ridpasseteller så för hon var ganska stel typ men i slutet fick hon ett jätte fint steg och tramp...

Av Petra Willumsen - 2 maj 2014 21:29

Hej igen! Det var ett tag sen nu och det har hänt ganska mkt sen senast! Bland annat så har jag skaffat en ny häst som heter A'mor men som kallas Ammi:) hon är en maxad D ponny på fem år som vi kanske köpte för en månad sen typ nere i Skåne. Hon är v...

THIS IS ME


Hej! Jag är en tjej på 14 år som älskar att sjunga och rida!

DON'T BE SHY, ASK ME

24 besvarade frågor

RÖSTA HÄR

HJÄLP MIG ATT FÖRBÄTTRA BLOGGEN! Vad ska jag blogga mer om? Snälla rösta!!!:)
 Sorpresa
 Skolan:/
 Vardag:)
 Justin Bieber!
 utseende;)

VAD LETAR DU EFTER?

MINA SENASTE INLÄGG

MITT ARKIV

MIN STATISTIK

Min gästboook!:)

KONTAKTA MIG!:D

INSTAGRAM: pewill00

KIK: pewill00

MAIL: pysen.w@live.se

have a nice day! // Petra<3

SORPRESA

 

 

 

Ålder:4 år.

 

Storlek: liten D ponny.

Hur länge jag har haft henne: sen 1 september men hade ridit henne lite innan.

 

Bästa: att hon inte är så rädd av sig och är väldigt mysig + inte nervös på tävlings Platsen.

 

"Sämsta": att hon kan sparkas...

 

 

TEDDY

   

Då VS Nu!;) min lilla cooling:D

 

Ålder: 5 år.

12 januari 2009

 

Ras: lagotto:)

 

Bästa: så mysig och söt + väldigt lättlärd. 

 

"sämsta": att han är så tjurig. Men det är nog pga hans allergi. 

MINA KATEGORIER


Skapa flashcards