petrawillumsen

Alla inlägg under maj 2013

Av Petra Willumsen - 19 maj 2013 08:54

Jaa! Idag ska vi åka och hämta hästen som jag ska ha i sommar! :D kommer bli skit bra!!!:) längtar<3
??

Av Petra Willumsen - 18 maj 2013 16:49

Ett stort grattis till www.we-break-it.bloggplatsen.se som vann min v. Blogg!:) värd att läsa!!!:D

Av Petra Willumsen - 13 maj 2013 20:26

Har varit och ridit Maggie idag! Hon är fin som vanligt!!!:D
På söndag kanske en ponny kommer som jag ska sen i sommar på lägret! Men den har inte blivit riden på väldigt länge så därför måste vi få den så tidigt om jag ska hinna få den i "form". I sådana fall så ska jag stå i ett stall lite längre bort än där vi har Maggie;)
Där har även min kompis Emma sin häst Skobi så vi kommer ju att kunna rida ut mycket och träna lite tillsammans:P
Ponnyn som ska komma då är ett russ som heter Lowisa! Hon är en B-ponny så det blir ju ganska stor skillnad!!! Men det kommer nog att gå bra!:D hoppas vi haha! Och för er som inte vet så ser ett russ ut umifär såhär ( bilden )
Och en B-ponny är från 1.20 till 1.30 i mankhöjd!

Av Petra Willumsen - 11 maj 2013 15:14

Kommentera " jag är med " om du vill va med om tävla om att bli min v. Blogg!:) den som vinner kommer jag länka i ett av mina inlägg!;) tävlingen kommer hålla på till nästa lördag!
Lycka till:D

Av Petra Willumsen - 9 maj 2013 20:09

www.leverlivet96.bloggplatsen.se
Har fixat en heather år denna härliga tjejen checka hennes blogg!:)
Kommentera om du vill ha en du med!;)

THIS IS ME


Hej! Jag är en tjej på 14 år som älskar att sjunga och rida!

DON'T BE SHY, ASK ME

24 besvarade frågor

RÖSTA HÄR

HJÄLP MIG ATT FÖRBÄTTRA BLOGGEN! Vad ska jag blogga mer om? Snälla rösta!!!:)
 Sorpresa
 Skolan:/
 Vardag:)
 Justin Bieber!
 utseende;)

VAD LETAR DU EFTER?

MINA SENASTE INLÄGG

MITT ARKIV

MIN STATISTIK

Min gästboook!:)

KONTAKTA MIG!:D

INSTAGRAM: pewill00

KIK: pewill00

MAIL: pysen.w@live.se

have a nice day! // Petra<3

SORPRESA

 

 

 

Ålder:4 år.

 

Storlek: liten D ponny.

Hur länge jag har haft henne: sen 1 september men hade ridit henne lite innan.

 

Bästa: att hon inte är så rädd av sig och är väldigt mysig + inte nervös på tävlings Platsen.

 

"Sämsta": att hon kan sparkas...

 

 

TEDDY

   

Då VS Nu!;) min lilla cooling:D

 

Ålder: 5 år.

12 januari 2009

 

Ras: lagotto:)

 

Bästa: så mysig och söt + väldigt lättlärd. 

 

"sämsta": att han är så tjurig. Men det är nog pga hans allergi. 

MINA KATEGORIER


Skapa flashcards